19.9.12

J&B

Oon nyt kyllä innostunu pelaamaa ihan hirveesti! Ja ladannu taas kaikkea... yyyh.

Elyanan raskausaika meni kivasti. Mut oon aina miettiny, miks noi miehet friikkaa joka kerta ku se synnytys alkaa, mut naiset vaa pysyy tyynenä. Kummallista.

Mutta kun itku ja parku.... en halunnu mitää kaksosia ääh. Ei niiden asunnossa ollu edes yhtä makuuhuonetta niin asuta sinne sitte kaks uutta vauvaa. Mut ne oli kyllä söpöjä aaaajjjajajaj. Jeanie & Byron ♥
No tein niille sitte nopee uuden talon, joka on kyllä aika ruma varsinki ulkoa. Mutta laiska kun olen niin annoin asian olla.

 AHAHAH ja nähtävästi kaikki kiveyksetkää ei suostunu pysymää seinässä.... no joo.
 Pienokaiset oli pian taaperoita, ja niille piti opettaa vähän kävelyä ja puhumista.

Elyana ja Christopher kasvo aikuisiks, ja molemmat toivo uutta vauvaa. Oon niin perso vauvoille, että tuotti vaikeuksia hylätä se toive :D Elyanalla on nyt muuten syyslookki ja hiuksetki on saanu vähän pituutta.

 Mun miespuoliset simit ei oo ikuna istunu noin! Hämmennyin täysin.

Jeanielle maistuu kakku.  JA TAAS NOI SORMET MENEE TON LAUTASEN LÄPI. Kaunista kerrassaan.

Ja Byron tykkää prinssileikeistä.
Musta tuntuu, että tällä perheellä jaksan pelailla vähän pidempään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti